Befejezett történet!

2014. június 6., péntek

3. fejezet

Sziasztok!

Most ugrik a majom a vízbe, hogy sikerült-e ütemezni :D Remélem, hogy megkapjátok a fejezetet, de eddig mindig működött szóval bizakodó vagyok, csak ugye a bloggernél sosem lehet tudni :D
Szóval itt a 3. fejezet. Remélem, hogy tetszeni fog! :)
Jó olvasást! :)

Puszi! :)

3. fejezet


Már azelőtt tudta, hol van, hogy kinyitotta volna a szemét. Eric mellkasának dőlve ébredt, egy kar gyengéden karolta át a derekát, és óvatosan tartotta őt egész éjszaka. A fiú még aludt. Halkan egyenletesen vette a levegőt, arcát a lány kócos tincsei közé temette, forró lélegzete simogatta Lisa érzékeny bőrét, és kellemes borzongás futott végig a testén. Halvány mosoly jelent meg az arcán, ahogy eszébe jutott a tegnap éjszaka. Nem tudta, pontosan mikor aludhattak el, de nem is ez volt a lényeg. Eric mellett aludt megint, és most is, mint legutóbb elkerülték a rémálmok. Szépen lassan, és óvatosan a fiú felé fordult, nem akarta felébreszteni, nagyon fáradt lehetett. Most végre nyugodtnak tűnt, a bőre kisimult, sokkal fiatalabbnak látszott ilyenkor gondtalan, tiszta arccal. Pillái néha megremegtek, szemhéja alatt a szeme izgatott táncot járt, álmodott. Azt kívánta, bár tudná, hogy mit, úgy szerette volna tudni, mi lakozik a fiú legszebb, és legsötétebb álmaiban.
Az ing, amit ledobott magáról még mindig az asztalon pihent szakadtan, véresen, így viszont a kidolgozott felsőtestét nem rejtette el semmi sem a lány szemei elől. Lisa az ajkába harapott, ahogy végig nézett a fiún, az izmos mellkasán, és a kockás hasán. Szerette volna újra érinteni, úgy mint az éjszaka sötétjében, de nem tehette, nem lehetett önző. Volt rajta pár élesen kitüremkedő fehér sebhely, de ezek sem csúfították el a látványt Lisa számára legalábbis nem, de úgy hitte, hogy semelyik nőnemű lénynek nem lenne ellene kifogása. A haja szokás szerint kócos volt, de most láthatóan rendezetlen. Újból elmosolyodott, pár tincs Eric homlokába hullott, kisimította őket onnan, de ahogy az érzékeny ujjbegye a bőréhez ért, már tudta, hogy hibát követett el. A fiú megmozdult, és ő ébresztette fel. Elmosolyodott, de a szemeit csukva tartotta.
- Mit csinálsz? - kérdezte álmosan, az alvástól mélyebb, reszelősebb hangon.
- Miért nem nyitod ki a szemed? - felelt kérdéssel a kérdésre Lisa.
- Talán álmodom - suttogta Eric. - Ha pedig kinyitom, félek, mindez köddé válik.
- Nem álom - simított végig a nephilim arcán Lisa. - Esküszöm neked.
Eric lassan kinyitotta a szemeit, és a lányra fókuszált. Féloldalas mosoly jelent meg az arcán, ahogy találkozott a pillantásuk. Csak a takaró takarta el a szemei elől, de ezen most nem volt ideje problémázni, és nem is érdekelte igazán. A fiú pillantása álmos volt, meg kába a fáradtságtól, és az alvástól. Lisát elöntötte a bűntudat, amiért felkeltette.
- Sajnálom, hogy felébresztettelek - mondta félszegen.
- Semmi gond - nevetett fel halkan Eric. - Bár, amikor neked volt szükséged pihenésre, én meg se moccantam, nehogy felébredj, te meg itt simogatsz - a karjára támaszkodva egy vonalba tornázta magát vele, az arcán pedig csibészes mosoly suhant végig.
- Én nem simogattalak, csak... - kereste a szavakat Lisa, és érezte, hogy zavarba jön, elpirul, az arca egyre forróbb lett. - csak...
- Csak? - emelkedett meg az egyik szemöldöke kérdőn. Érezte a hangján, hogy milyen jót mulat rajta, és ez még inkább zavarba hozta.
- Inkább megyek - pattant ki az ágyból hirtelen.
- Ne! - ugrott utána Eric rögtön. - Ne siess!
    Elkapta a csuklóját, és visszarántotta. Lisa elvesztette az egyensúlyát, és esetlenül a fiú karjaiba zuhant, így mindketten visszaestek az ágyra.
- Nem kell sietned - mosolygott rá Eric, és átkarolta.
- Elmegyek mielőtt a többiek felébrednek - mondta, és újra felállt.
- Ha így akarod - tárta szét a karját, majd a nadrágjáért nyúlt, de kopogás szakította meg a mozdulatot. Meglepetten néztek össze, majd Lisa felkapta a ruháit, és bemenekült a fürdőszobába, becsukta magára az ajtót, de azt még hallotta, ahogy Eric halkan kuncog rajta. Szinte amint beért, már nyílt is a másik ajtó, csak a nadrágját kaphatta magára. Lisa is felöltözött amilyen gyorsan, és amilyen halkan csak tudott. Aztán már hegyezte is a fülét, hogy tudja ki az, aki belépett, sajnos hamar rájött, hogy ki a látogató.
- Miért nem jöttél vissza este? - szegezte azonnal a kérdést a fiúnak az újonnan érkező.
- Neked is jó reggelt Felisz - válaszolt fáradtan. Az előbb még elemében volt, most meg hirtelen újra álmos lett a hangja. Eric nagyon jó színész, ha nem lett volna vele az előbb őt is becsapja. Lisa alig mert moccanni odabent, nehogy észrevegyék.
- Látod, ha nem tűntél volna el egész estére, nem volnál most hulla fáradt - oktatta ki a lány.
- Ha nem vertél volna fel, csak azért, hogy leszidj, most aludnék, és nem lennék hulla fáradt - feleselt vissza a fiú, majd elnyomott egy ásítást. - Szeretnél esetleg tombolni, vagy ezt átugorhatjuk, én pedig visszamehetnék esetleg aludni?
- Mit csináltál? - kérdezte Felisz még mindig parancsoló hangnemben.
- Aludtam, és folytatnám - háborgott értetlenül a fiú. Lisának mosolyt csalt az arcára, ahogy megpróbálta lerázni.
- Találtál valami hasznosat? - kérdezte kedvesebben.
- Semmit.
- Sajnálom - válaszolt halkan, majd megölelte, legalábbis Lisa erre tippelt. Tovább nem hallgatózhatott, mert a háta mögött kinyílt az ajtó. Ijedten fordult meg, Alex éppen belépett a fürdőszobába.
- Jó reggelt! - köszönt ásítva a lánynak, majd felcsapta a wc ülőkét, és elvégezte a dolgát. Aztán a csaphoz lépett, hogy kezet mosson. Lisa nem mert megszólalni, teljesen leblokkolt, most már csak abban reménykedett, hogy nem fogja fel a fiú, hogy itt van, de ez az aprócska remény hamar tovaszállt. A tükör pont szemben volt vele, ahogy felpillantott, meglátta a háta mögött, és tökéletesen látszott az arcán a felismerés, hirtelen megvilágosodott.
- Lisa! - mondta döbbenten. - Te mit? Hogy? Miért?
A lány hirtelen mozdult, a fiú szájára csapta a kezét, nem túl gyengéden, hogy elhallgattassa. Meglepetten, és egyben fájdalmasan felnyögött. Lisa nem kímélte, rögtön kilökte őt a szobájába, majd becsukta a fürdőszoba ajtaját, és csak ekkor volt hajlandó elengedni végre. Alex pedig rögtön hangosan méltatlankodni kezdet.
- Aú! - kiáltotta elnyújtva. - Ezt mégis miért kellett?
- Bocsi - mosolygott bűnbánóan a lány.
- Jó nagyot tudsz ütni - masszírozta az arcát fájdalmasan.
- Tényleg ne haragudj, csak nem akartam, hogy lebuktass - dőlt az ajtónak fáradtan Lisa, és hangosan kifújta a levegőt.
- Ki nem láthat? - emelkedett meg Alex szemöldöke.
- A húgod - húzta el a száját a lány.
- Gondolom, Eric hazajött az este - mosolyodott el a fiú mindentudóan.
- Ne fantáziálj! - rázta a fejét Lisa. - Nem történt semmi, csak aludtunk.
- Értem - bólintott -, akkor hát gyakran hordod fordítva a felsődet?
Lisa ijedten nézett le, és szembesülnie kellett vele, hogy a fiúnak igaza van, tényleg a hátulja van elől a pólójának, a nagy kapkodásban nem figyelt rá, hogy hogyan is áll.
- Én legalább alszom valamiben, nem úgy, mint te - bökött Alex felé.
- Hé! - emelte fel védekezően a kezeit a srác. - Tanultam a hibámból, vettem fel alsógatyát - mosolyodott el pimaszul.
Lisa megrázta a fejét, majd visszabújtatta a kezeit a póló ujjain, és megfordította.
- És most? - kérdezte, miközben leült az ágya szélére, majd intett a lánynak, hogy ő is tegye ugyanezt.
- Kimész, és kideríted, hogy ott van-e még a húgod - adta ki a parancsot Lisa.
- Eh! - nyögött fel Alex kedvtelenül. - Hogy nekem sosem lehet nyugtom. Tönkretesznek a nők a kéréseikkel - sóhajtott fel színpadiasan, majd felállt, és az ajtóhoz lépett. El is tűnt mögötte, de nem csukta be teljesen, hogy a lány mindent hallhasson. Tett pár lépést, de hamar visszajött.
- Még beszélgetnek - dugta vissza a fejét -, zárva az ajtó. Szerintem nem fognak észrevenni.
- Köszönöm - nézett rá hálásan a lány, és kilépett a szobából.
- Lisa... - szólt utána a fiú halkan.
- Hmm? - fordult hátra.
- Felisz nem olyan borzasztó, mint amilyennek most mutatja magát, igazából nagyon rendes, csak félti Ericet. Egyáltalán nem gondolta komolyan azt, amit tegnap mondott neked. Kérlek, ne haragudj rá!
- Nem haragszom - lépett vissza Lisa a fiúhoz. - Szeretnék vele jóban lenni, és én is féltelek titeket, de Christ is. Félreismeri őt.
- Tudom - bólintott Alex. - De amíg Eric nem hajlandó beavatni sosem fogja másképp gondolni, bármit is mondasz neki.
Lisa halvány, sajnálkozó mosollyal bólintott, majd megfordult, hogy elmenjen. Érezte a hátán a fiú pillantását, de nem nézett rá vissza. Tudta, hogy jót akart, szereti a húgát, de Felisz akkor sem látja a dolgok valódi oldalát, ez ellen semmit sem tehettek, magától kell rádöbbennie. Nem értett egyet abban, hogy Eric dolga lenne neki mindent elmondani, elég lenne, ha bízni a fiúban, de ezt sem teszi meg feltétel nélkül.
Csendben végigsurrant a folyosón, és bement a saját ajtaján. Megkönnyebbült sóhaj szaladt ki a száját, amint belépett. Az ágyához sétált, és fáradtan dőlt le rá. A hátára fordult, és felnézett a plafonra, az arcán egy elégedett, levakarhatatlan mosoly jelent meg, és boldogan sóhajtott fel. Valahogy most nem tűnt annyira sötétnek, és borzalmasnak az előző pár nap, de még a jövő sem ijesztette meg annyira. Hiszen az együtt töltött estét sosem fogja elfelejteni. Bár még mindig érezte valahol azt a balsejtelmes érzést, hogy valami nem jó így, de nem törődött vele. Inkább bement a fürdőbe, és lezuhanyozott.

4 megjegyzés:

  1. Szia Szilvi! :)
    Tudom, nagyon régen írtam neked komit, de sajnos előbb nem tudtam, mert nyelvvizsgáztam, előtte meg a gépem nem működött rendesen, még most sem működik úgy, ahogy szeretném, de nem is ez a fontos.
    Hanem az, hogy sikerült elolvasnom a részeket, amiket eddig nem tudtam. Megpróbálom az összeset összefoglalni egy szóval: IMÁDTAM!!!!!♥♥♥
    Remélem, valamennyire tudtam érzékeltetni, hogy mennyire tetszett. Az első évad befejező része, hát ott kapkodtam levegő után rendesen! :D Meg az epilógusnál is ezt éreztem, persze jó értelemben. Nagyon tetszett!
    A prológus is olyan jó lett!! Annyira imádtam, hogy azt kétszer is elolvastam! :D
    Gondolom, nem felejtetted el, de még mindig Chris a kedvencem, de Ericet is egyre jobban megszeretem, nehéz lenne köztük választani. Lisa múltjáról egyre több dolgot megtudtunk, de még mindig vannak homályos részletek, de ezeket majd úgyis meg fogjuk érteni.
    Tényleg nagyon imádtam az összes részt, és megpróbálok gyakrabban írni, mert imádom ezt a blogot!! Na már megint ez a szó! :D De komolyan így van. :)
    Na, nem beszélek többet, csak azt, hogy nagyon várom a kövit. Ja és azt még muszáj megemlítenem, hogy Alex nagyon cuki, eddig is nagyon bírtam őt, de most még jobban!:D Nagyon jó fej. ;)
    Várom a kövit!
    Puszi♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dana!
      Úú, nem is tudtam, hogy te is nyelvvizsgáztál, remélem, hogy jól sikerült. Bár így utólag átgondolva logikus... Ne haragudj, hogy nem kívántam sok szerencsét, bocsi.
      Köszi! :D
      Most majd egy kis változáson megy keresztül Eric, megmutatja egy másik oldalát is, amit én nagyon imádok:D Chris most egy kicsit háttérbe szorul, kevesebbet fog szerepelni, de a 3. kötetben majd bepótolja az itt elmulasztott pillanatokat.
      Remélem, a 3. rész végére már nem maradnak majd homályos részletek és tudok mindenre megfelelő és érthető választ adni :D
      Köszi :) Alex nagyon fog örülni :D
      Tényleg bocsi, hogy neked nem kívántam sok sikert, így utólag, ha nem gond. Remélem, hogy jól sikerült és meglesz a nyelvvizsgád :)
      Puszi ♥♥

      Törlés
  2. FÚÚÚÚÚ!! ELŐTTEM MERTÉL KOMIZNI?!!!! Na ezért kapsz!
    De a részről, imcsiztem!! Ez az új szavam, mivel bizonyos személyek akik előttem komiznak lopják a szavamat!! Egy bajom volt! Lefekszenek, megértem oké, de mi a tökömért csinálják ezt egy együtt töltött éjszaka után?!! Fel se ébrednek és máris szólogatnak be egymásnak, meg lisa le akar lépni!!! Mi a tököm? Eri9cnek cukinak kellene lennie mert meghúzhatta, lisa meg mint egy normális csaj ki sem kellene kelnie a karjai közül!!!! Áhh de azért tetszett a te feldolgozásod is. Én inkább maradtam volna chris mellett és ha az a hülye picsa ránknyit fejbe b@szom egy tőrrel, hogy a koponyája túloldalán jöjjön ki és kész, de nem kelnék ki mellőle!! Erről jut eszembe!!! Hol a táncitánci részem?!! Tudom most éretségizel, de akkor is áhhh, figyelembe kellene venned az érzéseimet!! Meg azt is h most csakis miattad van lexi will páros!!! Na jó, tudom az érettségi most a legfontosabb, nem sürgetlek tudok várni, csak legyen jó! Küldöm az energiát már most!

    Na szóval...fú most nem tudok értelmes komit írni, mert b@ssza az agyam, h 2. komizó vagyok!! Rohadtul idegesít!!! áááááhhh!! Nem bírom idegekkel!
    Alex....cöh kár hogy nem egy szál kukkancsban parádézott lisa előtt, de ha belegondolok azt írtad használta a wc-t és lisa bent volt szal a látomás megint megvolt :DDD Fanni biztos szívesen a helyében lett volna :DDD
    Hmm most nem tudom fogalmazni, ideges vagyok áhhh!
    Imcsiztem, nagyon de nagyon, bocs hogy csak most írok, de a gépem kipurcant és most kerültem gépközelbe megint, kár h ez egy monstrum az ókorból....na mind1 hmm mit akartam még mondani, nem tudom dana hibája mert előttem írt, őt okold....
    imcsiztem
    siess a kövivel
    Láwollak
    Cup-cup ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már azt hittem, hogy nem kapok komit :D
      Nekem az imádikus jobban tetszett, de az imcsiztem se rossz :D
      Mennyi bajod van :P Csakhogy Eric és Lisa kapcsolata nem átlagos, még meg sem beszélték, hogy együtt vannak, csak történnek a dolgok, nem egyszerű, átlagos fiatalok. De én is maradtam volna Eric vagy éppen Chris karjai közt, de én nem vagyok Lisa :D
      Tudom, tudom, bocsi. Meglesz, jövő hét végén befejezem az érettségim és megcsinálom. Elvileg szombattól szabad ember leszek. A tételeim eltüzelése után az lesz az első dolgom, hogy befejezzem a novellád, ígérem, hogy küldöm, amint tudom.
      Semmi gond! :) Köszi, hogy írtál:)
      Puszi ♥♥

      Törlés