Befejezett történet!

2013. szeptember 23., hétfő

Nyitás!

Sziasztok kedves leendő olvasók!

Szilvi vagyok, a bloggeren Alexandra M. Fallows néven futottam egy ideje (van akinek ismerős lehet esetleg innen-onnan), most a google+ miatt változott hivatalosan is Szilvire.
Már régóta írom ezt a történetemet, és arra gondoltam, itt az ideje, hogy blogot nyissak neki, és veletek is megosszam. Mostanában eléggé eltűntem a blogos életből, néha-néha adtam csak életjelet magamról(több oka is volt ennek, legfőképp az a csúnya, gonosz, sokidőtelvevő suli), de ezzel a történettel szeretnék visszatérni, mint Gandalf, bár nem öltöztettem fehérbe a blogom. Sok időm ráment ennek a műnek a megírására, szívem-lelkem, kreativitásom, fogalmazási képességem benne van:D Remélem felkelti, majd az érdeklődéseteket, és rendszeres olvasóim lesztek.
Páran esetleg ismerhetitek pár régebbi írásomat innen a bloggerről. Sokat fejlődtem, legfőképp fogalmazásban, szerkesztésben, és leírásokban, az első megjelent írásom óta, ez azt hiszem egyértelmű. A stílusom, kreativitásom, humorom a régi maradt, remélem elnyeri a tetszésetek.
Biztos pont a történet életében, hogy az első kötet már teljesen meg van írva, a másodiknak a vége felé járok, szóval a heti friss ezer százalékkal meg fog valósulni(hacsak nem üt el egy busz, vagy sétálok bele egy eltévedt konyhakésbe, kitudja?:D). Viccet félretéve, minden hétvégén várható lesz egy-egy új fejezet, ami első körben 34 hetet jelent.
Az első rész első fejezetét most szombaton szándékozom feltenni, addig is egy kis kedvcsinálót mellékelek.
Remélem tetszeni fog a történet, és úgy döntötök, hogy megérdemlek egy esélyt. Minden olvasónak, hozzászólásnak, visszajelzésnek örülök, és nagyon nagy megtiszteltetés.

Előre is köszönöm a bizalmat!
Legyetek jók, és vigyázzatok magatokra!

Puszi:D

Szilvi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése