Befejezett történet!

2013. október 12., szombat

Az Eric kérdés

Sziasztok:)

Gondoltam szentelek egy posztot ennek a témának, mivel sokakat érdekelt, és szeretném, ha tudnátok, mennyit segítettetek.
Nagyon nehéz volt meghoznom ezt a döntést. Alapból nehezen választok arcot a szereplőimhez, de Eric volt eddig a legnehezebb. Nagyon sajnálom, hogy rátok támaszkodtam a kiválasztásnál, és hogy ennyit kellett várnotok, mire meglett végül. Bocsánatot kérek ezért!
Mivel még nem szerepelt sokat nem nagyon akarom lelőni, hogy milyen karakter is lesz pontosan, de fontos erről mindenkit biztosíthatok. Figyelembe kellett vennem, hogy nálam hogy is néz ki, milyennek írtam le, és milyenné fog válni a személyisége a történet folyamán. Vegyük csak azt (a külsejénél maradunk a spoiler miatt), hogy Eric alapjáraton szőke, de nem az a hidrogén szőke, hanem az a fajta, amelyik már majdnem átmegy barnába a haja, esetleg világos barnának lehet még mondani. A szeme pedig szintén barna, ami ugye a szőkéknél a ritkább kategóriába esik, ők leginkább kék vagy szürke szeműek, persze vannak kivételek. Ezenkívül Eric arcán van egy heg, a halántékánál, ami még a szemöldökét is végigvágja. Szóval millió az egyhez, ha nem kevesebb az esélye, hogy találok egy ilyen külsejű srácot, aki még korban is megfelelő.
Sokat segítettetek azzal, hogy ti hogyan képzelitek el Ericet, érdekes volt látni a képeket. Nagyon furcsa érzés volt, hiszen valamilyen szinten bepillantást kaptam a ti elvárásaitokba. Sok elképesztő karaktert mutattatok meg nekem, és nagyon helyes pasit:P. Volt akit elsőre kizártam, és nem csak a külső jegyek miatt, hanem a személyiség miatt is. Volt aki tovább jutott egy kört, de végül 7 közül választottam egyet.
Gondoltam megmutatom ezt a bizonyos hetet, amik között vacilláltam:





 
Meg az, akit végül választottam. 
Szóval, mint láthatjátok nem volt könnyű döntés, sok nagyon helyes, és megnyerő srácot küldtetek nekem. Remélem, senki sem csalódott a döntésemben, ha mégis nagyon sajnálom. De mindenkinek joga van úgy elképzelni a szereplőket, ahogy szeretné. Vegyük csak a nővérem, hiába győzködöm nála Eric a mai napig vörös. Ki érti? Hát én nem, na mindegy:D
Nem volt egyszerű döntés, de köszönöm a segítséget, nagyon jól esett. Jó volt látni, hogy ennyi embert érdekel, hogy is néz ki Eric szerintem. Továbbra is érdekel a véleményetek, akár egyéb szereplőkkel kapcsolatban is, vagy akár még mindig Ericről is küldhettek képeket. Kíváncsi vagyok:D
Remélem senki sem csalódott, vagy bántódott meg. Nagyon köszönöm a segítséget, hasznos volt. 

Köszönöm, hogy olvastok:)
Jövő héten hozom a 4. fejezetet;)

Puszi

Szilvi:)


4 megjegyzés:

  1. Hú hát az tuti, hogy nem volt könnyű dolgod!:)
    Megértem, hogy mennyit kínlódhattál vele, mert szerintem - ahogy én elképzelem - mindegyik fiú illett volna Eric szerepébe.
    Végül egyet értek a választásoddal.:)

    Ha lesznek még ilyen karakterek, amiben majd segíteni kell, akkor én szívesen és örömmel állok rendelkezésedre!;)

    Puszi!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hát nem volt egyszerű:D De megvan végre.
      Köszi, ha lesz majd szólok:) Még előfordulhat, hogy kell a segítség, lesz még pár szereplő:)

      Puszi:)

      Törlés
  2. Szia!
    Én még most kezdtem el olvasni a tötténetet. Csak gratulálni tudok hozzá! Nagyon tetszik a stílusod, amely kifinomult, érződik a mögötte lakozó tehetség. Magam is írok, de messze nem ilyen jól.
    A képet szerintem nagyon jól választottad ki, én is hasonlóan képzeltem el Ericet. :)
    Szeretettel:
    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ági:)
      Köszöntelek az olvasóim között:)
      Örülök, hogy tetszik a történet és a stílusom. Rengeteget olvasok, próbálom javítani, de még messze nem vagyok vele elégedett, megnyugtató, hogy csak én vagyok ennyire maximalista:D
      Remélem, a folytatás is elnyeri majd a tetszésed.
      Puszi
      Szilvi:)

      Törlés