Befejezett történet!

2014. április 12., szombat

30. fejezet

Sziasztok:)

Megérkeztem, itt van már a 30. fejezet, már nincs sok hátra ebből a könyvből, aztán pedig jön a második, szóval még soká lesz vége.
Jó olvasást mint mindig:D

Puszi:)

30. fejezet

– Hogy kerülsz ide? – kérdezte Lisa, amint magához tért a döbbenetből.
– Az ajtón át – mosolygott rá a fiú gúnyosan. Chris is ugyanolyan óvatosan, mégis biztosan fogta, mint Eric, és tökéletesen tudta, mikor milyen mozdulatot kell tennie, hogy hová kell lépnie vagy, hogy hogyan kell vezetnie a lányt. Fekete öltönyben volt, és fekete ingben, nyakkendő ugyan nem volt a nyakában, de azért ő nem a megszokott cipőjében, nem a bakancsában volt. Az arcának nagy részét egy egyszerű fekete álarc takarta el.
– Miért jöttél ide? – hagyta figyelmen kívül az előző válaszát.
– Szeretek táncolni – vigyorgott le rá.
– Most komolyan, fogsz te valaha normális, egyenes választ adni bármire, vagy legalább minimum nem fogsz gúnyolódni rajtam? – nézett rá mérgesen, bár nem tudott rá igazán haragudni, bármennyire is akart.
– Nem, nem hiszem – rázta meg a fejét. – Az öcsém komolyan tornacipőben van? Sosem hittem, hogy valaha lázadni fog, erősen kamaszodik – mondta nevetve, és elnézett Lisa mellett, ő  is odakapta a pillantását, és Ericet meg Feliszt pillantotta meg tőlük nem messze, ahogy táncoltak, hirtelen átjárta a féltékenység, máshoz volt olyan közel, mint hozzá nem rég, és ez rettentően bosszantotta. Végül nehezen, de rávette magát, hogy felülemelkedjen az érzésen, és újra Chrisnek szentelje a figyelmét, bár a fiú nem viszonozta ezt a gesztust.
– Ne Erickel foglalkozz! – rivallt rá Lisa halkan, de erőteljes hangsúllyal, a fiú azonnal rákapta a tekintetét.
– Nem örülsz nekem – jelent meg a szokásos gúnyos mosoly az arcán, de ma valahogy nem volt őszinte, valami változott, csak Lisának ötlete sem volt, hogy vajon mi.
– Nem, tényleg nem – suttogta. – Féltelek.
– Mitől? – ráncolta értetlenül a szemöldökét Chris.
– Mitől? – hitetlenkedett Lisa visszafojtott hangon. – Ezt most komolyan kérded? Tele van ez a terem angyalvérűekkel, te csökött agyú nephilimvadász –  a fiú felnevetett a sértés hallatán.
– Itt rajtatok kívül senki sem ismer – nézett mélyen, és komolyan a lány szemébe.
– Ó – formálták az ajkai a hang nélkül, amikor rájött. Persze, hogy senki sem ismeri, nem is ismerhetik, mert aki mégis, az már régen halott. Chris eddig minden ellenfelét legyőzte, az összeset, és mindegyiket megölte. Csakis Brieceék ismerik, ők pedig nem adnák fel Eric miatt.
– Látom érted már – tette hozzá, amikor észrevette, hogy hogyan változott meg a táncpartnere arckifejezése.
– És az öregek, akik ismerték a szüleidet? – kérdezősködött tovább a lány.
– Morrisonnak gondoltam, hogy odaköszönök, de nem hiszem, hogy felismerne, ahogy a többi sem – vigyorodott el újra.
– Nem félsz, hogy lebuksz? – faggatta tovább.
– Sosem fogysz ki a kérdésekből, igaz? – nevetett fel a fiú, annyira hasonlítottak Erickel, mégis annyira mások voltak, hogy arra nem voltak szavak, egyszerűen leírhatatlanok voltak mindketten, magukkal ragadták az embert, lenyűgözték, teljesen máshogy, de kétségtelenül. Valami belső késztetés mégsem engedte, hogy teljesen, feltétlenül megbízzon bennük az ember. – Nem, nincs is mitől – rázta meg a fejét, majd újra megszólalt: – Egyébként illik hozzád ez a ruha.
– Az öcséd is ezt mondta – mosolyodott el Lisa is furcsamód, de őszintén, és önfeledten.
– Nem véletlenül, hiszen igaz – suttogta Chris, kék szemei pedig egy pillanatra sem engedték el a pillantását. A lány érezte, hogy belepirul a fürkésző tekintetbe, de mégsem tudta elkapni a szemeit a fiú szép arcáról, aki a kezét a derekáról a hátára csúsztatta – ő nem viselt kesztyűt, ahogy egyetlen férfi sem a teremben –, és közelebb vonta magához. Egészen közel, alig pár centi távolság maradt az arcuk között, de mégsem ettől felejtett el levegőt venni, Chris keze a szabadon maradt bőréhez ért, és valami furcsa, ismerős érzés járta át a testét, ilyet, ilyen intenzíven sosem érzett még a fiú közelében. Villámcsapás, és kellemes melegség. Ismerős volt, de eddig csak valaki más váltotta ki ezt az érzést belőle. A fiú is érezte látszott a pillantásán.
– Döntöttél – suttogta Lisa, hirtelen csúszott ki a száján, de nem bánta meg. Chris értetlenül vonta össze a szemöldökét, de nem fűzött hozzá semmit, csak elvette a kezét a hátáról, és újra a derekára rakta.
– Miattad – suttogta.
– Miattam? – kérdezte értetlenkedve a lány. – Ezt hogy érted?
– Miattad vagyok itt. James is itt van, gondolom érted jött, ezért vagyok itt én is – magyarázta Chris. – Most is éppen minket figyel.
– Hol? – nézett körbe Lisa, de sehol sem találta a fekete szemű fiút.
– A sarokban a bejárat mellett – bökött a fejével óvatosan a Lisa háta mögötti sarokba, már éppen fordulni készült, amikor Chris rászólt. – Ne nézz oda!
– Miért ne? – suttogta meglepetten a lány.
– Nem kell, hogy tudja, elmondtam, hogy itt van – felelt, és közben pedig úgy manőverezett, hogyha mégis akar, akkor a lány is nyugodtan és feltűnésmentesen nézhessen rá. Csak ekkor vette észre, hogy az előző számnak vége lett, és Chris már kötetlenül táncol vele egy másik számra, aminek szintén hamarosan vége – De az öcsém már rájött – szisszent fel a fiú.
Lisa oldalra fordult, és meglátta a feléjük közeledő Ericet, nem tűnt túl boldognak. Sebesen vágott át a tömegen, és egyértelműen őket vette célba. Chris elengedte őt, de amint ez megtette Lisa elvesztette az egyensúlyát, és majdnem orra esett.
– Nem a te cipőd a magas sarkú – jegyezte meg a fiú mosolyogva, de nem gonoszan, amint elkapta, majd gúnyos mosolyra váltott, és úgy nézte az öccsét, aki egyre közelebb ért.
– Hogy kerülsz te ide? – kezdte köszönés nélkül. – Mi van, ha észrevesznek?
– Na, és te? – vágott vissza a fekete hajú fiú, nem igazán szerette, ha számon kérték. – Úgy tudom, nem vagy oda a Tanácsért, és a partijaikért.
– Lisa miatt jöttem – vágta rá Eric.
– Én is – reagált azonnal a báty. Az öccse először elképedt, majd elbizonytalanodott, aztán pedig gyanakvóvá vált.
– Történt valami? – lépett még közelebb teljesen kizárva mindent, az egész estélyt, mintha elfelejtette volna, hogy hol is van, vagyis inkább nem érdekelte már, hogy hol is van.
– Még nem – suttogta, de egyértelmű volt a hangsúlyából, hogy valami történni fog, valami rossz.
– Eric! – kiáltott fel egyszer csak boldogan tőlük nem messze Morrison, és odadöcögött hozzájuk. A megszólított olyan gyorsan megpördült, hogy Lisa szinte nem is látta a mozdulatot, Chris pedig lehajtotta a fejét.
– Mr. Morrison – bólintott Eric. – Hogy van?
– Jól, édes fiam, egészen jól – mosolygott rá, majd elnézett a fiú mellett. Pár másodpercig Christ fürkészte, de aztán úgy dönthetett, hogy nem ismeri, mert az öregedő férfi átkarolta Ericet, és elkezdte elvezetni tőlük, mintha ott se lennének. – Szeretnék neked bemutatni valakit.
– Semmit se változott – jegyezte meg halkan a fekete fiú.
– Ismered? – lepődött meg Lisa.
– Persze, még gyerekkoromból – mosolygott le rá egy pillanatra, de aztán rögtön elkomorult. Láthatóan észrevett valakit, akinek nem örült. Megfeszült a teste, látszott rajta, hogy erősen töri a fejét, hezitált valamin. Aztán gyorsan körbenézett, és káromkodott egyet.
– Baj van? – suttogta a lány.
– Maradj itt! – fordult felé sietve. – Nem mozdulj innen! Rendben? Csak maradj idebenn! – azzal választ se várva elrohant és ott hagyta Lisát minden magyarázat nélkül. Ő pedig nem tudott mást csak tanácstalanul utána nézni. Végül nem volt semmi ötlete arra, hogy mit csináljon, miután mindkét fiú ott hagyta, ezért a táncparkett felé fordult, és figyelte a táncolók tömegét. A torkát mardosta a kétségbeesés, a gyomra összeszorult a félelemtől. Elképesztően egyedül érezte magát, talán még soha sem annyira, mint akkor. Csak állt ott elhagyottan, és egyre jobban elhatalmasodott rajta a rettegés. Nem tudta mihez kezdjen, nem akarta elveszíteni Ericet, és Christ. Olyan korán volt még. Még hetek voltak a születésnapjáig. Megint, mint az utóbbi napokban annyiszor, a sírás kerülgette. Összeszorult a torka, és könnybe lábadt a szeme. Valaki mellé lépett, először azt hitte, valamelyik fiú tért vissza, éppen nagy sóhajt készült venni, hogy visszafojtsa a kitörni készülő könnyeit, amikor az illető megszólította, és sajnos rá kellett jönnie, hogy nincs igaza, nem a testvérek közül tért vissza valamelyik.
– Tetszik ez a bál, olyan kellemes. Jó a hangulat, és a társaság – hallotta meg James hangját, amikor eljutott a tudatáig, ki áll mellette hátrálni kezdet, de a fiú elkapta a karját. – Maradj még, kérlek – mondta gúnyosan. Teljesen feketében volt, mint egy gonosz démon, szokásos kalapja most is a fején tündökölt. Oldalra döntötte a fejét úgy nézett rá a lányra, és mérte őt végig.
– Mit akarsz tőlem? – suttogta remegő hangon Lisa, de James nem válaszolt csak felnevetett.
– Most pedig velem jössz – jelentette ki keményen, és megszorította a csuklóját.
– Mi van, ha nemet mondok? – ellenkezett, és próbálta elrejteni a félelmet a hangjában.
– Hmm – gondolkozott el a fiú, majd megvonta a vállát. – Megöllek – mondta egyszerűen.
– Itt nem mered – ijedt meg még jobban, és akaratlanul hátrált még egy lépést.
– Kipróbáljuk? – szűkült össze James szeme, és valami beteg vidámság csillogott benne, mintha szórakoztatná, hogy Lisa halálra rémült tőle. – Te sem hiszed, hogy nem merem megtenni.
Aztán egy rántással magához húzta őt, és egy tőrt nyomott az oldalának. A ruhán át is érezte a hűvös pengét, és riadtan megborzongott. Tényleg elhitte, hogy James itt helyben megölné, ha elárulná, vagy nem tenné amit mond. Már az előtt így hitte, hogy a fiú említette volna. Bármennyire is tűnt Chris eleinte ijesztőnek, ő mintha százszor gonoszabb lenne. Benne nem látta, nem érezte Lisa a jóságot, egyszerűen csak elborzadt tőle, már csak a megjelenésétől is.
– Most mi lesz? – kérdezte, és érezte, hogy, akár csak a hangja, egész testében remeg.
– Most, mint már mondtam, szépen velem jössz – suttogta a fülébe a fiú, olyan közel, hogy érezte a nyakán a leheletét, reflexből arrébb húzódott, vagyis csak akart, mert a támadója vasmarokkal fogta. Esélye sem volt a menekülésre, és úgy tűnt senki sem vette észre, hogy mi történik, akkora volt a tömeg, és a hangzavar, hogy senkinek sem tűnt fel a rettegő lány, és az oldalához kést szorító fiú.
– Mit akarsz velem?
– Majd meglátod – intézte el ennyivel a választ, aztán elkezdte kifelé tolni Lisát. A magas sarkúban kicsit botladozott, de nem hatotta meg Jamest, és nem lassított. Ijedt szemekkel pásztázta a környéket hátha lát valaki ismerőst, vagy akár egy idegent, akinek leesik, hogy bajban van, de semmi. Úgy tűnik ezt a fiút se ismeri itt senki, csak Brieceék, és Ericék. Olyan hát, mint Chris, senki sem győzte még le. Lisa már éppen feladta volna, amikor meglátta a szőke fiút. Feszülten beszélgetett egy lánnyal és Morrisonnal, ez jól látszott. Alig várta, hogy elmehessen, egyik lábáról a másikra állt, és folyamatosan helyeselt, oda sem figyelt a beszélgetésre. Aztán észrevette Lisát, majd Jamest, elkomorult, csak a szemén látszott az ijedtség. Egy szót se szólva hagyta ott a beszélgetést, és sietve vágott át a tömegen a lány felé.
– Eric – kiáltottak utána értetlenül, de hátra se nézett.

8 megjegyzés:

  1. Fúúúú te most komolyan szórakozol velem??? Ennél még egy bolhakaki is nagyobb!! Mennyi volt ez 800 szó?!! Hát a finishben vagyunk nem?? Akkor mi ez a rövidség? Valami bevezető jelleg? De akkor hol a többi része? hát ez hát most nagyon felhúztam magam! És mi az, hogy Chris Lisát fogdossa?? Féltékenységi rohamom van!! Na most már tényleg hozom a csillárt és átírom a lexi will jelenetet, ezek után nem érdemled meg!! Chris az enyém!! Remélem James helyben kivégzi Lisát!! Fúúúú most nagyon dühös vagyok!! Ja és még valami, Lisa olyan hülye!! Tudja, hogy a góré akarja megölni és James nem ölheti meg mert a góré akarja és a góré elevenen elégeti ha megöli és áhh mind1 hülye liba, az a lényeg!
    Jajj, de félre ne értsd ezt nem rosszból mondom, csak nem bírom Lisát, idegesít már nagyon!! Próbálja elcsábítani Christ mikor tudja, hogy már foglalt! Amúgy teccik, teljesen ugyanúgy gondolkodunk :D Nálam is lesz botrány a bálon muhahaahahahha mondjuk az tényleg fúdebotrány lesz de nem mondok semmit, remélem a tied is olyan fúdebotrány lesz, mert te is tudod hogy egy botrány olyan mint a foci, csak akkor jó ha vér folyik. áhh hol is tartottam, Chris iz szó szekszi! Hí voz szuper szekszi end áj lávd him szó máccccs! Most már olaszul is megy, de inkább nem halandzsázok itt neked. Chris é stato molto sexi! áhh na jó tuti h nem helyes, de hagyjuk a nyelveket! Mit képzelsz, hogy Chris lisát fogdossa?? Ez b*ssza a bal agyféltekémet de rohadtul! Mindjárt előtör belőlem egy szitokáradat!!! Hát nincs neked szíved??
    Na de most tényleg, nem balhézok! Nem leszek a féltékeny barátnő, az nem nekem való, de ha lisa álmában meghalna nem én voltam!
    Szóval, imádikus volt,imádtam a báli hangulatot a táncokat meg minden, DE RÖVID VOLT! Áhhhh!! Na jó, most nem tereztem hosszú komit, legalábbis ez nem lett hosszú, bár kb semmit nem írtam le de mind1 szóval nah áhhh már megint hadarok! Szóval, teccikelt, imádtam rövid volt nagyon és ha legközelebb is ilyen picike lesz hát....na akkor baj lesz....nem tudod mire vagyok képes ha dühös vagyok és addig jó!
    Még egy kis elmélet a végére...Eric lesz a hős lovag aki megmenti lisát a gonosz james markából és együtt lovagolnak el a naplementében és boldogan élnek míg meg nem halnak, legalábbis a 2. évadig....és chris meg jön hozzám!!! ugye??? Ja igen....eric dögöljön már meg annyira nem bírom őt!!! Én Chrisfan♥♥ vagyok!! Meg góréfan♥ a górét annyira láwolom! Az lesz a kedvenc jelenetem mikor chris nem bírja tovább az elnyomást és egy kiskanállal fogja őt kibelezni és a beleit lenyomja james torkán, de csakis szeretetből!
    na ennyi voltam mára! ugye, hogy nem volt hosszú? és most nem léptem át a szóhatárt!! muahahahahha ami egyébként egy nagy baromság.
    Na tényleg ennyi voltam, siess a kövivel, tudom majd jövőhéten áhhh
    pusza, cup-cup láw♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahj!! Ha a gép gyorsabban tölti be a komimat, akkor én lettem volna az első komizóóó...áááá!!!
      Na mind1! Majd legközelebb!:D

      Törlés
    2. Nem írok vissza, nem érdemled meg, haragszom rád:P

      Törlés
  2. Szilviii♥
    Egyszerűen fantasztikus rész lett, de szerintem ezt már tudod, annyiszor mondjuk neked...:)
    Egy igazi tehetség vagy, egy kis költő veszett el benned, aki azt várja, hogy a megfelelő pillanatban kitörhessen:DD Hú de költői voltam:DDxd
    Ha azt mindom, hoggy egy kicsit szomorú is voltam, akkor gondolom tudod, hogy miért...nem volt benne Alex. De semmi baj, mert nemsokára vége az első kötetnek - sajnos:( - és a 2.-ban - mint mondtad is - sokkal több szerepet fog kapni a fiú:)) Jujj de várom már!!!! Wíí♥
    Nem tudom, hogy miért de nekem most valahogy tetszett James és az ő sapija....mikor róla olvasok mindig Robin jut eszembe a holdhercegnőből, de szerintem ez nem véletlen...én reménykedem benne., hogyha már az ő képét raktad be hozzá, akkor a személyiségük is fog egyezni egy kicsit...mert ugye a végén Robin jó ember lesz, bár ezt most nem mondhatjuk el Jamesről:D
    Chris is nagyon cuki volt, egyre többet van most ő is benne a részekben és egyre jobban hasonlítanak egymásra Ericel:) Úgy szeretek róluk olvasni, mert bár nem mindig mutatják, de látszik, hogy nagyon szerit egymást és ez olyan cuki!:$ Olyan jó lenne, ha mind a kettő a bátyám lenne:)♥
    Kíváncsi vagyok, hogy mit fog Eric tenni, és hogy James Lisaval, de gondolom - vagy legalábbis remélem - hogy most még nem fog meghalni, mert akkor hogy folytatódna a 2. kötet...és a 3.???:)
    Úgyhogy jön a hős szerelmes - Eric - és ismét megmenti Lisát a halál markából!!!:D
    Na nagyjából ennyi lenne mára, nagyon teccikelt a rész és várom a kövit!:)
    Siess!!

    Ui.: Én voltam az első komizó!!!!!:) Blee!:P

    Pusszancs!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahahahah!! szopacs!! az a cím engem illet meg!! Ne akarj első lenni mert akkor botrány lesz és kapsz a fejedre, úgyhogy jó neked a második is!

      Törlés
    2. Faniii! ♥
      Tudom, tudom, 32. fejezetbe benne lesz, igaz nem lesz sok szerepe, de ott lesz.
      Robin, igen, kicsit ráemlékeztet engem is, bár James azért kegyetlenebb nála, de hasonló karakter az biztos:)
      Én is imádom a testvérek közös jeleneteit, olyan aranyosak együtt és különleges kapcsolat van köztük, nagyon szeretem írni is azokat a részeket.
      Nem fog meghalni :D Most még senki se fog meghalni a szereplők közül, most még :D
      Hozom jövő héten:)
      Puszi♥

      U.i.: Danának igaza van, jobb, hogy nem lettél az első, de Lorára most haragszom ;) :D

      Törlés
  3. Szilvi!♥
    Nagyon, nagyon tetszett!! Imádtam! :D Bár én is egy kicsit rövidnek éreztem....
    Hmm Lisa és Chris tánca... jó volt nagyon! Főleg amikor Chris azt mondta, hogy szeret táncolni! Ez közös pont bennünk! :)
    Éreztem, hogy a végén történni fog valami rossz dolog, és James formájában meg is jelent.. Remélem, hogy Eric utoléri Lisát és megmenti.... bár, nemsokára vége lesz az első kötetnek, és én kinézem belőled, hogy sokkolóan fog véget érni... :D Az biztos, hogy imádom az írásaidat, és nagyon örülök, hogy még sok rész lesz, mert nem akarom, hogy elérjünk a végéhez.... :)
    Várom a kövit!
    Puszi♥

    UI: Fanni szerintem jobban jártál, hogy nem te lettél az első komizó... Amikor egyszer én írtam elsőnek, leharapta a fejem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dana♥
      Tudom, tudom, hogy rövid lett, de valahol muszáj volt szétszednem, egybe túl hosszú lenne, és kevésbé izgalmas.
      Hát eléggé sokkoló lesz a vége, Lora nagyon nem fog érte szeretni és te sem fogsz örülni...
      Még sokára lesz vége, a következő kötet több fejezetből áll és ha lejutok addig és lesz időm végre írni, akkor lesz még egy 3. is. :)
      Köszi:)
      Sietek!
      Puszi♥

      Törlés